dilluns, 21 de març del 2022

D.E.P. Manuel Borrero

Manuel Borrero - Foto Facebook Ruta 66.

No vaig arribar a conèixer mai personalment a Manuel Borrero, periodista musical de llarga trajectòria i agitador cultural a la seva Granada natal. Em vaig familiaritzar amb la seva firma ja fa molt de temps a les pàgines de Ruta 66, i sempre m'agradava llegir-lo, fins i tot quan allò que publicava podia no ser ben bé del meu interès, fins i tot (i sobretot) quan deixava anar alguna opinió amb la qual jo podia no estar d'acord. No el vaig arribar a conèixer mai personalment, deia, però la seva era una d'aquelles signatures amb les quals havia arribat a establir un cert grau de complicitat al llarg dels anys. És el que té seguir comprant premsa mensual en paper de forma periòdica, que la cita no és únicament amb un plec de fulls sinó amb les persones i les sensibilitats que els doten de contingut. Aquest cap de setmana, Ruta 66 anunciava la mort de Borrero a través de les seves xarxes socials. Tenia 59 anys. La mateixa revista el definia com "un melòman apassionat i un periodista amb un criteri exquisit". Crec que no cal afegir res més. D.E.P.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada