divendres, 9 de març del 2012

The Fotolog Years: February 19th, 2011




ORIOL STARDUST
Mini Psych Fest @ Sala Underground, Barcelona
February 18th, 2011
Photo by Sonia Pardo



Vaig obrir amb "Gone", un tema nou que he trigat més d'un any a acabar. Tenia un riff i una part de la lletra, però em faltava la cançó en sí. La vaig trobar setmanes enrere i em vaig adonar que era ideal per obrir un concert en un minifestival psicodèlic com aquest. "Lost in You" no era nova, però gairebé. Havia caigut del meu repertori anys enrere, però vaig decidir recuperar-la per l'ocasió. Crec que el rentat de cara previ l'afavoreix, o sigui que no descarto mantenir-la al set list en futurs concerts. "Dancing with the Clown" és la meva cançó psicodèlica per excelència, i no ho dic només per les circumstàncies en què la vaig escriure i enregistrar per primera vegada. He arribat a tenir converses d'una hora de durada sobre aquesta cançó -una de les més antigues que tinc-, i encara sóc incapaç d'explicar-ne el significat. Suposo que és aquest misteri el que manté vives cançons com aquesta, l'única que he tocat a tots els meus concerts. I una cançó de la qual no crec que em cansi mai. "Top of the Hill" és la meva manera de recordar una persona que ja no es troba en aquest món. "Gonna Sleep on the Floor" la vaig escriure assegut en un sofà i era una mena de lament, tot i que mai he arribat a saber què lamentava exactament. Amb el temps s'ha acabat transformant en una via d'escapament que em permet fer el que em doni la gana a l'escenari amb el beneplàcit del públic -això últim és un altre misteri-. "Nobody's Favourite Song" i "Teenage Kicks" -versió dels Undertones-, a priori totalment allunyades del que entenem per música psicodèlica, van caure en temps de descompte. Després Startrip i Plomo van oferir intenses descàrregues d'energia elèctrica i àcida. Una gran nit.



Set list:

-Gone
-Lost in You
-Dancing with the Clown
-Top of the Hill
-Gonna Sleep on the Floor
-Nobody's Favourite Song
-Teenage Kicks - Undertones


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada