dilluns, 12 de març del 2012

The Fotolog Years: June 5th, 2011




ORIOL STARDUST
Cal Cabrit, Sant Antoni de Vilamajor (Barcelona)
June 4th, 2011
Photo by Arnau Espinach



Així va acabar el meu concert de la nit passada a Cal Cabrit. Els dos elements que m'acompanyen són ni més ni menys que els grans Pablo Acosta (baix) i Mike (bateria). El primer és membre de Liannallull, i al cap de poca estona tornaria a sortir a l'escenari amb aquesta formació. El segón és un músic de llarga trajectòria que ja als anys 60 va arribar a militar en formacions com els llegendaris Cheyenes, però és més conegut com a líder, des de principis dels 80, dels no menys llegendaris Canívales Podridos. Actualment forma part també de Flowers Of Dump, que van tancar la nit d'ahir. Mai abans havíem tocat junts -de fet, jo no havia conegut el Mike fins ahir a la tarda-, i la cosa va sorgir de forma espontània. Tots dos van pujar a l'escenari mentre jo tocava "Police on My Back", dels Equals, i ja que hi eren vam aprofitar per improvisar un parell de temes meus, "Thursday Night" (vam repetir-lo perquè ja l'havíem fet a la prova de so) i "Take My Dream".

Abans havia presentat un tema que m'havia portat anys escriure i que havia acabat el dia anterior, "King of the Jungle". És una cançó dedicada al meu avi, i el títol fa referència a les pel·lícules de Tarzan que tant li agradaven. També vaig recuperar "The Bank", una cançó que havia descartat feia mesos dels meus directes però que ara em sento obligat a tocar per la temàtica que tracta i en solidaritat amb el moviment dels Indignats. I a banda d'això, una gran nit on també van participar els citats Liannallull i Flowers of Dump, a més d'Inspira i Las Ruinas. Definitivament, un dels millors cartells dels quals mai he format part. Impagable també la caòtica jam final amb temes com "Lucifer Sam" (Pink Floyd), "Rock & Roll Music" (Chuck Berry), "I Wanna Be Your Dog" (The Stooges), "I'm Waiting for the Man" (The Velvet Underground) o "Runnaway" (Del Shannon). Rock'n'Roll !!!



Set list:

-Bubble
-Nobody's Favourite Song
-Thursday Night
-King of the Jungle
-The Bank
-Dancing with the Clown
-Before I Fell in Love
-Telecaster Girl
-Top of the Hill
-Police on My Back - The Equals
-Thursday Night (band)
-Take My Dream (band)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada