dimarts, 29 de maig del 2018

Quan Eric Burdon va conèixer Louis Armstrong

Un jove Eric Burdon durant els anys dels Animals - Foto Getty Images.
"Solia anar regularment al City Hall i em quedava a la porta d'entrada que donava al backstage. Em vaig adonar que des d'aquell punt podia conèixer qualsevol personalitat que posés els peus a Newcastle. Vaig arribar molt d'hora el dia que tocava Louis Armstrong. Quan es va acabar el primer set va sortir un component dels Hot Five, em va posar la mà a l'espatlla i em va acompanyar a la zona de backstage. Allà es trobava Louis, amb una tovallola al coll i els peus en una galleda plena d'aigua salada, mentre la seva esposa li feia un massatge. Estava fumant un gran porro, i era la primera vegada que jo olorava la marihuana. Em va mirar i em va dir 'Com estàs, noi?', i jo em vaig quedar sense parla. En aquell moment vaig saber què volia ser. Allò era el blues, i jo volia formar-ne part". Eric Burdon en una entrevista signada per Michael Bonner i publicada a l'edició de juny d'Uncut. Dècades després d'aquell episodi, l'exvocalista dels Animals es prepara per actuar el mateix City Hall de Newcastle el proper 23 de juny, en el que podria ser l'últim concert de Burdon a la seva ciutat natal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada