|
La Barcelona Bluegrass Band fent de comitè de benvinguda. |
Ni cervesa, ni coca-cola ni gintònics. Només bourbon, bourbon i més bourbon. De vegades el món pot arribar a semblar perfecte, i així ha estat aquest cap de setmana a les instal·lacions del barceloní Palo Alto Market, on Jim Beam ha presentat en exclusiva a Europa les seves últimes novetats en el marc de Bourbon Legends Barcelona 2016. Tres jornades, del 26 al 28 de maig, adreçades a mitjans de comunicació, bloggers i professionals d'àmbits com la restauració, i durant les quals la marca de Kentucky ha donat a conèixer la nova etiqueta del seu whiskey original i un nou producte acabat de sortir al mercat, Jim Beam Double Oak, que es caracteritza per haver madurat al llarg de dos períodes i en dos barrils diferents de roure carbonitzat. Tot això, en el marc d'un recorregut didàctic durant el qual els visitants han conegut les característiques que diferencien el bourbon d'altres varietats de whiskey, aprofundit en la història de Jim Beam i descobert altres marques de la mateixa matriu -Beam Suntory- com són Maker's Mark o Knob Creek. Un cop finalitzat aquest recorregut els presents han degustat al seu ritme tota una varietat de còctels elaborats a partir de l'àmplia gamma de productes de la família Beam, tot maridant-los amb gastronomia típica de Kentucky i les actuacions en directe d'una de les formacions referencials de la música d'arrels nord-americanes a casa nostra, la Barcelona Bluegrass Band.
|
Un recorregut per la història de Jim Beam. |
|
L'hora dels còctels. |
|
La Barcelona Bluegrass Band en acció. |
|
Jim Beam Double Oak. |
|
La nova etiqueta del Jim Beam original. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada