dijous, 24 d’agost del 2023

D.E.P. Raquel Pascual

Raquel Pascual.
M'assabentava ahir a través de les xarxes socials de la mort de Raquel Pascual, la veu de Fromheadtotoe i de Collision. No la vaig arribar a conèixer personalment, però encara tinc molt present un concert de Collision que vaig poder presenciar en una festa major, fa gairebé vint anys –juliol de 2004, si no em falla la memòria-, davant d'un públic visiblement hostil. No oblidaré mai l'actitud de la banda, responent a cada provocació amb dards de precisió punk rock de la mida de "Rocket", "Let Me Be" o "Queens". Els seus arguments, guitarra, baix i bateria a tot gas, i en primer terme el poderós timbre vocal de la cantant. No sé com van acabar aquella nit la colla de curts de gambals que increpaven al grup des de la pista, però el primer que vaig fer jo després del concert va ser anar-me a comprar el seu primer i únic disc, l'aleshores flamant "Rock Diet" (2004), que encara m'agrada recuperar de tant en tant i que segueix sonant tan fresc com el primer dia. D.E.P.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada