dijous, 19 de març del 2020

"No tot pot ser tan instantani, que m'agafa ansietat"

Núria Graham.
També Núria Graham és una d'aquelles artistes que solen expressar la seva fortalesa a través de la vulnerabilitat. "No estic d'humor per generar contingut i fer un live, de fet a moments em trobo bastant fatal i ploro", confessava abans d'ahir en un tuit en referència a la situació que vivim aquests dies. "No estic en un gran moment per entretenir-vos, això sí, estic escrivint coses i les treuré d'aquí a un temps, no tot pot ser tan instantani, que m'agafa ansietat". I és aquí on amb tota probabilitat la va clavar.

Quan escenaris de crisi com el present generen quantitats sovint inabastables de continguts (i de soroll) a les xarxes, la vigatana opta per no caure en el parany de la immediatesa, prendre's les coses amb calma i reflexionar abans de reaccionar. Mentre s'hi dedica, podem gaudir del seu flamant tercer àlbum, un "Marjorie" (2020) que explora les arrels irlandeses de Graham alhora que referma la seva posició capdavantera en el si de l'indie català.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada