dilluns, 19 d’abril del 2021

La Fira del Disc de Granollers, a El 9 Nou


Els programes d'intercanvi d'arxius i les plataformes d'streaming han transformat de cap a peus la indústria del disc durant les passades dues dècades. Però, contràriament a certs pronòstics, mantres i cants de sirena que solen venir de l'entorn digital, no han enterrat ni ni de bon tros els suports físics. Al contrari, un format analògic com el vinil segueix essent el més apreciat per molts melòmans de base i ha experimentat tot un ressorgiment al llarg dels darrers anys.

Solen comprovar-ho cada cap de setmana els paradistes del col·lectiu Firadisc, que des de fa més de 15 anys es dediquen a recórrer la geografia catalana de punta a punta tot oferint material de primera (i a preus molt assequibles) tant a col·leccionistes com a aficionats en general. Un cop al mes s'instal·len al centre de Granollers. Divendres passat m'hi vaig acostar, vaig parlar amb comerciants i clients, em vaig endur a casa un bon grapat de discos i vaig escriure aquesta crònica que publiquem avui a El 9 Nou (edició Vallès Oriental).


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada