divendres, 25 de juny del 2021

El que molesta és la música

Les 3 de la tarda d'ahir, una patrulla de la policia local –tant és el municipi, pel cas que ens ocupa podria ser qualsevol d'aquest país nostre- comunicava a un veí que el volum de la música que escoltava a dins de casa seva era excessiu. A mi, que en aquell moment passava per davant de l'immoble i podia escoltar la música des de la via pública, el volum no em va semblar gens excessiu però puc entendre que algun altre veí s'hagués queixat.

El que no puc entendre és que abans ahir, revetlla de Sant Joan, es tiressin petards sorollosos fins a altes hores de la matinada en aquella mateixa zona, i la policia no actués tal i com ho faria tan sols dotze hores després en aquell domicili particular. O que tampoc actués quan, el cap de setmana passat, Adif feia obres de millora en una línia de Rodalies en horari nocturn que es podien escoltar des de diversos barris (em consta que hi ha hagut queixes veïnals al respecte).

Que ningú em malinterpreti. Personalment, els petards no em molesten ni em deixen de molestar (de fet m'agrada veure'ls des de casa, si bé empatitzo amb els col·lectius de persones la salut de les quals es pot veure perjudicada pel seu soroll, també amb els animals com gossos i gats, que pateixen molt a causa d'aquest mateix soroll). I les obres nocturnes en una infraestructura ferroviària no em semblen la fi del món.

Però em sobta que una administració local que tolera aquests sorolls sense despentinar-se ni perdre cap anell, vagi a cridar l'atenció a un veí que està escoltant música a casa seva a les 3 de la tarda. Petards fins a altes hores de la matinada i obres en infraestructures ferroviàries en horari nocturn. Però el que molesta és la música, sigui a l'hora que sigui. Com de costum.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada