dimarts, 29 de juny del 2021

Johnny Solinger (1965-2021)

JOHNNY SOLINGER

(1965-2021)

Encara deu haver-hi qui no perdona a Johnny Solinger el fet d'haver ocupat el lloc de Sebastian Bach al capdavant d'Skid Row. A mi mateix em va costar molt acceptar la idea d'uns Skid Row sense el seu carismàtic vocalista, tot i que amb el temps he arribat a apreciar els discos que Solinger va enregistrar amb la banda de New Jersey. Més convincent em segueix semblant la seva trajectòria solista en l'àmbit de la música country. De fet, va ser arran d'aquell notable disc homònim de 2008 i de títols com "Too Well to Work", "Hank Williams Is in My Car" o "Girls that Swear", que em vaig decidir a brindar-li una segona oportunitat al texà i em vaig reconciliar amb l'òrbita d'Skid Row. Ens ha deixat a l'edat de 55 anys a causa d'una insuficiència hepàtica. Descansi en pau. I nosaltres fem-nos el favor de dedicar un bon whiskey a la seva memòria tot fent sonar l'eterna "Good Friends".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada