divendres, 7 d’abril del 2023

Dijous Sant amb Rickie Lee Jones de fons

El Turó de les Mentides, Dijous Sant de 2023.
De la mateixa manera que em vaig passar bona part del Dijous Sant escoltant blues i altres registres perifèrics, la litúrgia de la Setmana Santa –mística, espiritual, però en casos com el d'un servidor no necessàriament religiosa- em va portar a recuperar "The Sermon on Exposition Boulevard" (2007), un dels meus àlbums preferits de Rickie Lee Jones.

Una obra que planteja una forma diferent d'aproximar-se al fet religiós, defugint els dogmes i practicant la reflexió, amb cançons tan majúscules com "Gethsemane" o "Where I Like It Best". Vaig tenir ocasió de veure la seva autora en directe durant la gira de presentació d'aquest mateix disc –16 de maig de 2007 a la sala Bikini-, i va ser una experiència en tots els sentits. Ahir em van ressonar algunes de les seves pistes mentre contemplava una posta de sol primaveral des del Turó de les Mentides, a les Franqueses del Vallès.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada